top of page

ברוכים הבאים ל פופ סטאר עולם הילדים

ברוכים הבאים ל פופ סטאר עולם הילדים - מסיבת אוזניות

כל האוזניות סטריליות ומחוטאות!

מסיבת אוזניות - דגמי *2024* 

מסיבת אוזניות אלחוטיות הדור הבא עם ניסיון של מאות אירועים בכל רחבי הארץ ומכל הסוגים.

אנחנו חברת פופ-סטאר, החברה המובילה למסיבות האוזניות. קיבלנו משלוח חדש של אוזניות! כל האוזניות הישנות שהיו לנו משנת 2016 הוחלפו לאוזניות הדגם החדש החדשות ביותר בשוק, בהתחייבות!

אצלינו ניתן להשכיר אוזניות לכל סוגי האירועים.

חוץ מהשכרת האוזניות, אנחנו מומחים בהפעלת ימי הולדת לילדים. בין אם זה יום הולדת לילדים גיל 7-8 או 9-10-11 או אפילו בת מצווה! אין ספק שהאירוע שלכם יחד איתנו יהיה מושלם. יש לנו ניסיון רב בהפקות מסיבת אוזניות ולא סתם אנחנו החברה המובילה ביותר בתחום.

אנו מאמינים ב:

*הגינות,  שירות, יושר ואיכות.

השם שלנו, זה הדבר הכי חשוב לנו.

                                                     בזכות זה אנחנו מקום 1 בגוגל בהמלצות

Services

המשך המלצות - אין אירוע בלי המלצות!!! תודה!!!

                                           ~יום הולדת~

המשך המלצות - אין אירוע בלי המלצות!!! תודה!!!

                                           ~יום הולדת~

המשך המלצות - אין אירוע בלי המלצות!!! תודה!!!

                                           ~יום הולדת~

המשך המלצות - אין אירוע בלי המלצות!!! תודה!!!

                                           ~יום הולדת~

השכרת אוזניות אלחוטיות

השכרת אוזניות - פופ סטאר עולם הילדים

אצלינו ניתן להשכיר אוזניות אלחוטיות לאירועים שלכם ללא תקליטן. מאד פשוט: אתם מגיעים לסניף שלנו בהוד השרון ומקבלים את כמות האוזניות הדרושה לאירוע שלכם. יחד עם האוזניות - אתם מקבלים משדר (המשדר משדר את המוזיקה לכל האוזניות). את המשדר ניתן לחבר בעזרת כבל שניתן לכם לפאלפון שלכם או למחשב הנייד או לתקליטן ואפשר לקיים מסיבת אוזניות נהדרת. 

 

הדגם של האוזניות שאתם מקבלים הוא: אוזניה שחורה דגם 2024 ולא אוזניית לד! מהסיבה הפשוטה: אוזניית לד לא אמינה ויכולה להתכבות לכם באמצע האירוע. (גם כשהיא טעונה 100%). קחו לדוגמא פלאפון חדש. בשנה הראשונה הבטריה של פלאפון מחזיקה 100% וכמעט ולא מתרוקנת. אחרי תקופה הסוללה של הפלאפון מתרוקנת במהירות. כנל אוזניות לד, לא אמינות! ומומלץ להתרחק. אצלינו אתם מקבלים אוזניות עם סוללות חדשות שעובדות! במידה והבטרייה נגמרת? אין בעיה! אפשר להחליף סוללה תוך 3 שניות. אתם מקבלים אצלינו סוללות ספייר ואת כל הגיבויים!

השכרת אוזניות לקיץ 2024 מחירים:

Headphones

מסיבת אוזניות - החל מ 30 ש״ח למשתתף

אנו משכירים אוזניות אלחוטיות במחיר של 30 שקלים ליחידה. איכות האוזניות היא מהטובה ביותר בארץ בהתחייבות! אנחנו מתחייבים לאוזנייה חדשה ֿ  ולכן המחיר הוא 30 שקלים לאוזניה.

את האוזניות אפשר להשכיר עד כמות של 50 איש משום שאחרי הכמות הזו, צריך איש צוות שלנו שיגיע ויתפעל את האוזניות במסיבת אוזניות.

טעימה קטנה ממסיבת אוזניות של 300 ילדים !

כתבות אחרות - מחוויות של לקוחות...

KOLT6474.jpg

האם מסיבת אוזנית מתאימה לכולם?

בוודאי! מסיבת אוזניות מתאימה לכולם! אפילו לבני 6. אנחנו עושים הפקות של מסיבות אוזניות לילדים ולמבוגרים. לילדים, אנחנו שמים דגש על ההפעלה לילדים, כי גם אם זה גילאים לדוגמא: 10 או 12 תמיד חייב להפעיל אותם כדי שלא יהיה רגע אחד דל באירוע. 

בנוסף, כדי לקיים מסיבת אוזניות, אין צורך דווקא בתקליטן. אפשר להשכיר מאיתנו את האוזניות ולתפעל עצמאית את האוזניות. אתם מגיעים אלינו להוד השרון, מקבלים משדר ואת המשדר מחברים לדיג׳י שלכם או לפלאפון וכך תוכלו לקיים מסיבת אוזניות ללא הפרעה.

האם ניתן להשכיר רק אוזניות או שיש צורך במפעיל שיגיע יחד עם האוזניות?

במידה ולוקחים בין 20 ל30 יחידות אין צורך במפעיל, אם כמות האוזניות האלחוטיות עולה על 40 אנחנו ממליצים על איש צוות מקצועי שינחה את האירוע ויהיה שם במידה וחלק מהמשתתפים יצטרכו את עזרתו בתפעול האוזיות האלחוטיות. 

האוזניות מגיעות אחרי בדיקה וחיטוי שלנו אך לפעמים אנשים צריכים עזרה תפעולית עם הווליום, הדלקה וכיבוי וכו וחבל שמשתתף  מהאירוע ימצא את עצמו האיש תפעול. ולכן אנחנו ממליצים על איש צוות מטעמנו שיהיה נוכח באירוע כדי שכל מה שישאר לכם לעשות הוא להנות מהאירוע.

KOLT6631.jpg
14344279_1649630232016199_61063658341842

במידה ולוקחים רק אוזניות, לאן ניתן לחבר אותן?

ניתן לחבר את האוזניות האלחוטיות  למכשירים סלולארים, מחשבים או מערכת של די גיי. ההמלצה היא למחשב מאחר והרבה יותר פשוט לנהל את רשימת השירים במחשב ולא בסלולר.

הסיבה שחוץ מזה שמחשב קל לתפעל את רשימת ההשמעה מהיוטיוב\ ספוטיפיי, במחשב יש כרטיס קול חזק מאד לעומת פלאפון.. 

שככה יהיה אפשר לשמוע את המוזיקה באיכות יותר טובה.

למה דווקא להשכיר מכם אוזניות?

כל האוזניות האלחוטיות שאנחנו משכירים, הם ברמה הכי גבוהה בארץ. אנחנו קבלנו משלוח בינואר 2024 של אוזניות חדשות.. כולם במצב מצויין, נקי וחדש! בנוסף, אף אחד לא יכול להתחרות עם השירות שלנו! יש לנו מעל 500 המלצות - באתר, בפייסבוק, בגוגל והשם שלנו פשוט הולך לפנינו.

אנחנו משכירים אוזניות עם כל הכבלים הדרושים, סוללות ספייר, אוזניות ספייר, בטריות.. ואין מצב שבעולם שום דבר לא יעבוד. אתם מקבלי הדרכה מלאה מאיתנו ומגובים. לזה נוסיף את איכות הסאונד המטורפת.. ואתם תקבלו פשוט חוויה מדהימה ותרגישו כל צליל וצליל במסיבת אוזנויות.

KOLT6631.jpg
13227805_1636301463259043_36261048901323

מה מבדיל אותנו מהמתחרים?

לחברה שלנו יש את המודל החדיש ביותר של אוזניות אלחוטיות, קיבלנו הזמנה חדשה- אוזניות אלחוטיות מודל 2024.

אנחנו עושים אירועי מסיבת אוזניות כבר שנים רבות ומעבר לניסיון שצברנו בשלל אירועים שונים, גילוי נאות, אנחנו גם מאוד נהנים מהחוויה- מלהפעיל את המסיבה, להכיר את האנשים ובכלל לעשות שמח כמו שאנחנו יודעים לעשות. מה שאנחנו מנסים לומר הוא, שאנחנו בעצמנו מגיעים, אנחנו בעצמנו מפעילים, אנחנו הדיג'יים באירוע וזה חלק בלתי נפרד מהחוויה כולה.

בניגוד לחלק מהמתחרים שלנו, אנחנו גובים מחיר הוגן. בנוסף, התקליטן שמגיע אליכם הוא מומחה בהפעלת ילדים או אם זה חבר׳ה מבוגרים, מומחה במוזיקה! אנחנו דואגים לחוויה מושלמת ואיכותית.

לפני שהתחלנו עם מסיבות אוזניות ופתחנו את חברת הגל השקט, עבדנו כדיג׳יים ומפעילי ימי הולדת עוד משנת 2008. כלומר אנחנו מגיעים עם המון ניסיון גם במוזיקה, גם בהפעלת ילדים או בכלל אנשים, וגם עם הגישה החברותית שלנו שצברנו אחרי מאוד אם לא אלפי אירועים ברחבי הארץ שלנו. 

Confetti Party

מסיבת אוזניות - רעיון מגניב לאירוע שלכם

מסיבת אוזניות היא קונספט יצירתי ושימושי של מסיבה שהיא "אילמת" עבור מי שאינו משתתף בה. המשתתפים במסיבה מרכיבים אוזניות אלחוטיות ומקשיבים ביחד לאותה המוזיקה או לכל תוכן אחר. מסיבת אוזניות לא גורמת הפרעה של רעש לסביבה, ובאשר למשתתפים בה – הם בתוך חוויה שמאחדת אותם כקבוצה

 

למי מתאימה מסיבת אוזניות?

  • מסיבת אוזניות יכולה להתאים לכל אירוע ולכל קהל יעד, החל ממסיבת יום הולדת עבור ילדים ועד מסיבות פרטיות או אירועי חברה.

  • מסיבת אוזניות היא קונספט מעולה עבור חבר'ה  שרוצים להמשיך ולרקוד בשעות מאוחרות של הלילה, אבל לא להפריע לשכנים שסביב. העברת המוזיקה לאוזניות יכולה להיות פתרון נהדר.

  • לכל מי שאוהב גיוון, כי במסיבת אוזניות אפשר להשמיע מוזיקה למסיבת ריקודים ואפשר גם להאזין לתוכן אחר – למשל סיפור רקע, חידות, בדיחות או כל סוג הדרכה.

 

מה היתרונות של מסיבת אוזניות?

  • מסיבת אוזניות היא קודם כל פתרון מעולה עבור כל מקום שבו חשוב לשמור על השקט. בעזרת שימוש באוזניות, הסביבה לא נחשפת לרעש ומבחינת האנשים באיזור המסיבה שקטה לחלוטין.

  • מסיבת אוזניות מייצרת תחושה של קבוצה בין משתתפיה אבל גם מאפשרת לכל משתתף להחליט אם הוא רוצה להתנתק מהמוזיקה או לשנות את עוצמתה.

  • מסיבת אוזניות היא חוויה ייחודית ואטרקציה מהנה עבור ילדים ומבוגרים וניתן לשלב אותה בקלות עם אטרקציות נוספות.

 

מה צריך כדי לארגן מסיבת אוזניות?

  • קודם כל צריך לדאוג לאוזניות אלחוטיות לפי מספר המשתתפים. הדרך הטובה ביותר הוא פנייה לחברה שמתמחה בתחום השכרת אוזניות אלחוטיות כמו חברת פופ סטאר הפקת אירועים.

  • כדי להשמיע את אותו הסאונד לכל האוזניות יש צורך במשדר, שמתחבר לכל מקור למוזיקה, כמו מחשב, טאבלט או סלולרי. משדר כזה ניתן לשכור בדרך כלל במקומות בהם מוצאים אוזניות להשכרה.

  • צריך פלייליסט מתאים או הקלטות שמע אחרות, מוכנים להשמעה מיידית, ומיקרופון עבור מי שמתכנן גם הפעלה בלייב.

 

מסיבת אוזניות מקצועית

  • מסיבת אוזניות טובה דורשת הפעלה מקצועית, החל מאנשי צוות שיודעים איך מתפעלים אוזניות אלחוטיות ועד למפעילים מקצועיים ואפילו די-ג'יי מקצועי.

  • כשאתם בוחרים לערוך מסיבת אוזניות מקצועית, אתם יכולים להיות בטוחים שהציוד יהיה חדיש ומעולה, שכל אוזניה תעבור ניקוי וחיטוי לפני המסיבה ושניתן יהיה לפתור כל תקלה.

  • בנוסף, בחירה במסיבה עם מפעילים מקצועיים, תבטיח שתהיה מוזיקה מקפיצה ועדכנית והפעלות מותאמות לגיל הילדים.

  • הפקה מקצועית של מסיבת אוזניות תוכל להציע לכם גם שילובים ותוספות עבור המסיבה, החל מכיבוד ועד אטרקציות נוספות שיוכלו להקפיץ את המסיבה.

 

לסיכום

מסיבת אוזניות היא רעיון מעולה כמעט לכל אירוע ופתרון נפלא עבור בעיית הרעש של מסיבות ריקודים. קונספט האוזניות מאחד את משתתפי המסיבה אבל מאפשר לכל אחד גם להתנתק לרגע, להסיר את האוזניות ולנהל שיחה קצרה ושקטה, ממש באמצע רחבת הריקודים.

Pink Balloons
bottom of page