top of page

ברוכים הבאים ל פופ סטאר עולם הילדים

מפעיל לימי הולדת

אין כמו המשפט - ״היום ההולדת הכי כיפית שהייתה לי!״

מפעיל ליום הולדת יודע בידיוק איזה הפעלות מתאימות לעשות לכל גיל!

ההפעלה המתאימה, היא הזו שקובעת !

מפעיל טוב יודע בידיוק איזה הפעלה לעשות לכל גיל! בין אם זה יום הולדת 7-8 , 9-10, 11 או אפילו בת מצווה! צירפנו לכם סרטונים מהאירועים שלנו וריכזנו אותם כאן לכל גיל! כאן תוכלו לראות סוגי הפעלות ולקבל רעיונות ליום הולדת

צירפנו לכם דוגמאות של מפעיל ליום הולדת איזה משחקים המפעיל עושה לילדים ואיך הוא מפעיל את הילדים. חשוב מאד לצרף כמה שיותר חוגגים, חשוב מאד לתת תשומת לב למי שחוגג את היום ההולדת! לעוד טיפים כנסו לעמוד טיפים לימי הולדת

בנוסף להפעלה לימי הולדת, ניתן להוסיף אטרקציות נוספות לילדים.

דוגמא: הפעלה לגיל 11 - ״הכל הולך״

דוגמא: הפעלה לגיל 10-9 - משחק ״הבקבוק החם״

דוגמא: הפעלה לגיל 7-8 - משחק ״הכיסאות״

דוגמא: הפעלה לגיל 11 - משחק השעון

דוגמא: הפעלה לגיל 10-9 - משחק ״הקורדינציה״

דוגמא: הפעלה לגיל 7-8 - משחק ״הפסלים״

נתנו לכם על קצה המזלג דוגמאות להפעלה של ימי הולדת. כמובן שזה רק דוגמאות ועל קצה המזלג, ופשוט צריך לזרום עם הילדים ועם האירוע. ניתן חוץ מהפעלה ניתן להוסיף עוד אטרקציות לאירוע שלכם. אבל, איך שלא תסתכלו על זה, האירוע שלכם יהיה מושלם! והילד או הילדה שלכם פשוט יהיו בעננים. אנחנו מבטיחים.

מפעיל ליום הולדת לילדים - מתי מומלץ לקחת ומה זה כולל?

יום הולדת יש רק פעם בשנה, ובשל כך כדאי להתכונן אליו מראש. מה שהופך יום הולדת לבלתי נשכח הוא הפעלות לילדים - וככל שתשקיעו בהן יותר מחשבה ותכנון, ככה הילדים שלכם יהנו בהן יותר. אבל איך עושים את זה נכון? ובמי אפשר להיעזר? במאמר זה נספר לכם כל מה שצריך לדעת לגבי הפעלות לילדים, איך משלבים בהן תקליטן לימי הולדת לילדים, דוכני ציורי פנים, משחקים לימי הולדת ועוד. 

מיהו בעצם מפעיל ליום הולדת ?

A7R09766.JPG

מפעיל שמעביר הפעלות לילדים בימי הולדת הוא בעל מקצוע המעביר סדנאות, הפעלות לילדים ופעילויות באירועים שונים כמו ימי הולדת. הוא יכול להיות גם תקליטן לימי הולדת לילדים, או להעניק בין השאר גם ציורי פנים, להדריך משחקים לימי הולדת ועוד. מפעיל עבור הפעלות לילדים אחראי על לשמור על מורל גבוה בימי ההולדת, לעשות כיף לילדים וליצור אירוע בלתי נשכח ומלא בהנאה לכל המשתתפים.

למי מתאים לקחת הפעלות לילדים בימי הולדת

מפעיל ליום הולדת

ובכן, כל מי שמתכנן יום הולדת לילדים החל מגיל הגן ועד לגיל התיכון פחות או יותר, יכול לשלב הפעלות לילדים כחלק מחגיגת יום ההולדת שהוא מארגן. הפעלות לילדים יתאימו למגוון רחב של גילאים, סגנונות והעדפות שונות, שכן ישנן מגוון של הפעלות לילדים ואתם בוודאות תוכלו למצוא הפעלה שתתאים לילד שלכם ותעשה לו ולחברים שלו שמח.

מה כוללות הפעלות לילדים בימי הולדת

הפעלה ליום הולדת.JPG

הפעלות לילדים בימי ההולדת יכולות לכלול דברים רבים - איגדנו עבורכם את הפופולריים ביותר מביניהם:

משחקים לימי הולדת

  • משחקים לימי הולדת הם ההפעלה הכי פופולארית שיש בקרב החוגגים. משחקים לימי הולדת יכולים לכלול:

  • משחקי חברה שונים, שהמפעיל ידריך את הילדים בהם לאורך כל הערב

  • משחקי ריקוד שאפשר לשחק על הרחבה, כמו אתגר הטיקטוק או אתגר הפורטנייט, ועוד רבים אחרים 

המשחקים יהיו מותאמים לקבוצת גיל החוגגים כדי לאפשר הנאה מלאה של הילדים, שלא יהיה רגע דל

ילדים ביום הולדת

ציורי פנים 

ציורי פנים הם דרך נפלאה להכניס קצת קסם ויצירה לתוך יום ההולדת. הפעלות ימי הולדת שכוללות ציורי פנים מוכחות בתור פעילות מועדפת על ידי הילדים ואף המבוגרים. כדאי למצוא אמן מנוסה העובד עם צבעים בריאים לעור הפנים ובטוחים לשימוש על פני הילדים. 

תקליטן לימי הולדת לילדים 

תקליטן לימי הולדת לילדים הוא בגדר חובה למי שמחפש אירוע מקפיץ, כיפי ומלא באנרגיות טובות. תקליטן לימי הולדת לילדים יאפשר לכם לשבת בצד וליהנות מהערב שלכם בזמן שהילד או הילדה קופצים ומתרוצצים על הרחבה עם החברים שלהם, מוציאים אנרגיות ויוצרים זכרונות מדהימים שיזכרו לכל החיים. תקליטן לימי הולדת לילדים צריך להיות מישהו בעל כריזמה, יכולת שליטה בתשומת לב של קבוצות גדולות, עם המון אנרגיה ויכולת להקפיץ את המסיבה כך שלא יהיה רגע משעמם אחד. 

איך בוחרים הפעלות לילדים ביום ההולדת?

הפעלות ביום הולדת לילדים

במסגרת התכנונים שלכם לאירוע המתקרב, אתם וודאי רוצים לדעת איך בוחרים מעיל מתאים לאירוע שלכם. ובכן, ההמלצה שלנו היא לבחור בחברה מנוסה, מומחית בתחום האירועים, שיודעת איך להתאים אותם אל הילד שלכם - כמו חברת פופ סטאר אירועים לילדים. לפופ סטאר אירועים לילדים יש מוניטין שהולך לפניה, עם מגוון של לקוחות מרוצים שממליצים עליה בחום, צוות של מפעילים, אמני ציורי פנים וכמובן תקליטן לימי הולדת לילדים שיגיעו ויהפכו את המסיבה שלכם לאירוע מדהים. 

לסיכום 

מסיבת יום ההולדת של הילד שלכם תהפוך לבלתי נשכחת אם תשלבו בה הפעלות לילדים שיתאימו לגיל, לאופי ולתחומי העניין של הילד. חברת פופ סטאר אירועים לילדים תשמח לעמוד לרשותכם ולהפיק לכם אירוע מהחלומות. 

bottom of page